منتدى شباب منية سندوب


 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 نتيجة الثانوية‏..‏ الأسبوع المقبل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
أبو كريم
منياوى على حق
منياوى على حق


نقاط التميز : 5196
عدد المشاركات : 1638
ذكر
العمر : 41
العمل : مدرس لغة عربية
تاريخ التسجيل : 05/09/2008

مُساهمةموضوع: نتيجة الثانوية‏..‏ الأسبوع المقبل   الإثنين 05 يوليو 2010, 3:04 am

علم مندوب الأهرام المسائي انه سيتم الانتهاء من أعمال المراجعة النهائية لامتحانات الثانوية العامة نهاية هذا الأسبوع
وأنه
سيتم إعلان النتيجة اوائل الأسبوع المقبل‏.‏ في غضون ذلك حذر الدكتور أحمد
زكي بدر وزير التربية والتعليم المشرفين علي عمليات التصحيح من تظلمات
النتائج وقال إنه في ظل الالتزام الشديد بالدقة في عمليات التصحيح لن يسمح
بأي تعديلات وتوعد أي مشرف يثبت وجود اخطاء في الأوراق التي صححها أو
راجعها بالحرمان من اعمال الامتحانات‏.‏
وشدد علي بضرورة اختفاء عبارة التظلم من الامتحانات من قاموس الأسرة
المصرية لأنه من الطبيعي ان تكون اعمال التصحيح متسمة بالحيادية والدقة
التامة‏.‏
وسوف يسهم في سرعة اطلاق النتيجة ان الجدول التكراري للنتيجة سيكون
للناجحين بالمرحلة الثالثة ولا يتعدي الناجحون فيها عشرا الآلاف من الطلاب
والطالبات الذين سيلتحقون بمكتب التنسيق‏.‏ وأوضح ان الرياضيات حققت أعلي
نسبة نجاح في المرحلة الأولي ووصلت إلي أكثر من‏95%‏ وأن عمليات تصحيح
الرياضيات انتهت أمس وكانت محل شكوي من الطلاب‏.‏ وقال مصدر مسئول إن أغلب
الكنترولات بالقطاعات الأربعة ستنتهي من عملها منتصف الأسبوع وتبدأ بعد
ذلك عمليات المراجعة النهائية وكشف النقاب عن النتيجة وتسجيلها علي
الكمبيوتر بمواد النجاح للمرحلة الأولي‏.‏






وما من كاتب إلا سيفنـــــى ****** ويبقى الدهــر ما كتبت يداه
فلا تكتب بكفك غير شــــــىء****** يسرك فى القيامة أن تراه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ريم
مشرفة عامة
مشرفة عامة


الإسم : ريم
الإقامة : فى عالمى الخاص
نقاط التميز : 9908
عدد المشاركات : 4295
انثى
العمر : 24
تاريخ التسجيل : 25/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: نتيجة الثانوية‏..‏ الأسبوع المقبل   الإثنين 05 يوليو 2010, 10:41 am

ليه بس كده يا استاذ ابوكريم

هم مستعجلين ليه كده هو احنا اشتكينا لحد

مش عايزين النتيجه دى خالص

مش كفايه اننا امتحنا يسيبونا شويه نشم نفسنا بقى

عموما الاول والاخر هتبان

شكرا استاذنا على اهتمامك الزائد باخبار الثانويه الهامه






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أبو كريم
منياوى على حق
منياوى على حق


نقاط التميز : 5196
عدد المشاركات : 1638
ذكر
العمر : 41
العمل : مدرس لغة عربية
تاريخ التسجيل : 05/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: نتيجة الثانوية‏..‏ الأسبوع المقبل   الإثنين 05 يوليو 2010, 6:07 pm

إن شاء الله يا ريم هتنجحى وتجيبى أعلى الدرجات
بس متنسيش الحاجة الساقعة







وما من كاتب إلا سيفنـــــى ****** ويبقى الدهــر ما كتبت يداه
فلا تكتب بكفك غير شــــــىء****** يسرك فى القيامة أن تراه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ريم
مشرفة عامة
مشرفة عامة


الإسم : ريم
الإقامة : فى عالمى الخاص
نقاط التميز : 9908
عدد المشاركات : 4295
انثى
العمر : 24
تاريخ التسجيل : 25/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: نتيجة الثانوية‏..‏ الأسبوع المقبل   الإثنين 05 يوليو 2010, 11:42 pm

@أبو كريم كتب:
إن شاء الله يا ريم هتنجحى وتجيبى أعلى الدرجات
بس متنسيش الحاجة الساقعة



حاجه ساقعه بس كده يا استاذنا دا انا هعمل لكم حفله على المنتدى

دعواتكم لنا جميعا








الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عبدالرحمن البطه
شاعر المنتدى
شاعر المنتدى


الإسم : عبدالرحمن البطه
الإقامة : منية سندوب / المنصوره
نقاط التميز : 2512
عدد المشاركات : 812
ذكر
العمر : 55
العمل : بالجمعيه الشرعيه
فصيلة الدم : O-
تاريخ التسجيل : 07/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: نتيجة الثانوية‏..‏ الأسبوع المقبل   الإثنين 05 يوليو 2010, 11:55 pm

@ريم كتب:
ليه بس كده يا استاذ ابوكريم

هم مستعجلين ليه كده هو احنا اشتكينا لحد

مش عايزين النتيجه دى خالص

مش كفايه اننا امتحنا يسيبونا شويه نشم نفسنا بقى

عموما الاول والاخر هتبان

شكرا استاذنا على اهتمامك الزائد باخبار الثانويه الهامه
إذا كنتى انتى مش عايزه النتيجه دى خالص فيه ناس هتموت علشان تعرف حتى رقم الجلوس
وبعدين المثل بيقول وقوع البلا ولا انتظاره
ربنا مايجيب بلا وخللى الحاجه الساقعه علينا
أظن مافيش أحسن ولا اكرم من كده ؟









لسانك لا تذكر به عورة امرىء .... فكلك عــورات و للنـــاس ألســـن
و عينك إن أبدت إليك مساوىء ..... فصنها و قل يا عين للناس أعين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
نتيجة الثانوية‏..‏ الأسبوع المقبل
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى شباب منية سندوب :: شبابنا :: واحة الأسرة-
انتقل الى: