منتدى شباب منية سندوب


 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 رسام تجاوز الخيال برسوماته..!

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ريم
مشرفة عامة
مشرفة عامة


الإسم : ريم
الإقامة : فى عالمى الخاص
نقاط التميز : 9908
عدد المشاركات : 4295
انثى
العمر : 24
تاريخ التسجيل : 25/12/2009

مُساهمةموضوع: رسام تجاوز الخيال برسوماته..!   الأربعاء 07 أبريل 2010, 8:58 pm

ايمن المالكي ..





احد تلامذة مرتضي كاتوزيان ينطبق عليه المثل القائل "تفوق التلميذ على استاذه "



رسمه
ابداع ودقة غير طبيعية وكانها تصوير .. وليست رسم

وهو اعظم رسام في الجمهوريه الاسلاميه الايرانيه ..
.

شغوف بالرسم الزيتي منذ طفولته في عمر 15 سنه بدا في تعلمه تحت اشراف معلمه الاول
والوحيد مرتضى كاتوزيان ..


في سنة 1998 شارك في عدة معارض ..

وفي سنة 1999م تخرج من الجرافيك ديزاين من جامعة الفنون في

طهران .. سنة 2000
م تزوج
..


وفي السنة التي تليها اسس ستديو ARA للرسم الزيتي وبدا فالتدريس ..


(( والان اريكم البعض من رسوماته لعل وعسى ان تنال اعجابكم )) ..



]



















بصراحه ادهشتني بدقه رسمها والله كأنها صور وليست رسم !!!!!!!!

اتمنى ان تنال اعجابكم مثلى!!!






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
اسلام
منياوى على حق
منياوى على حق


الإسم : ISLAM
الإقامة : في منية سندوب
نقاط التميز : 3274
عدد المشاركات : 1361
ذكر
العمر : 26
فصيلة الدم : O+
تاريخ التسجيل : 26/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: رسام تجاوز الخيال برسوماته..!   الأربعاء 07 أبريل 2010, 11:43 pm

تسلم ايدك يا ريم

بجدد فنان

انا بحب الرسم وبعرف ارسم
بس مش زي ده طبعا









الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عبدالرحمن البطه
شاعر المنتدى
شاعر المنتدى


الإسم : عبدالرحمن البطه
الإقامة : منية سندوب / المنصوره
نقاط التميز : 2512
عدد المشاركات : 812
ذكر
العمر : 55
العمل : بالجمعيه الشرعيه
فصيلة الدم : O-
تاريخ التسجيل : 07/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: رسام تجاوز الخيال برسوماته..!   الإثنين 19 أبريل 2010, 9:56 pm

ومين اللى قال إن ده رسم ؟









لسانك لا تذكر به عورة امرىء .... فكلك عــورات و للنـــاس ألســـن
و عينك إن أبدت إليك مساوىء ..... فصنها و قل يا عين للناس أعين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
guana_shtan
مشرفة سابقة
مشرفة سابقة


الإسم : البرنسيسه
الإقامة : منيه سندوب
نقاط التميز : 535
عدد المشاركات : 181
انثى
العمر : 27
العمل : فنيه معامل لسه مش عارفه حاجه
تاريخ التسجيل : 02/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: رسام تجاوز الخيال برسوماته..!   الإثنين 19 أبريل 2010, 11:25 pm

فعلا دا مش رسم دا ابداع
ايمن المالكى حصل على جائزه افضل رسام فى ا العالم وده مش من فراغ
ورسوماته تدل على كده







إذا لم تم تكن أهلاً لقول كلمة أحبك فلا تقلها

لأن الحب تضحية وصبر وتعب

إذا مزقت قلبي فلا تتحدث عن الحب

لأن الحب بريء من الخونة


سَأَظَلُ أُحِبُكَ وإِنْ طَالَ إِنْتِظَاريْ .. فَإِنْ لَمْ تَكُنْ قَدَرِيْ .. فَقَدْ كُنْتَ إِخْتِيَارِيْ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
كعبوره الرخم
عضو مطرود من المنتدى
عضو مطرود من المنتدى


نقاط التميز : 216
عدد المشاركات : 94
ذكر
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 14/04/2010

مُساهمةموضوع: رد: رسام تجاوز الخيال برسوماته..!   الثلاثاء 20 أبريل 2010, 12:51 am

الصور 3و5و6و8و10


دول انا مش مصدق انهم رسم

مستحيل يكونم رسم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
prince
مشرف عام
مشرف عام


نقاط التميز : 2676
عدد المشاركات : 1219
ذكر
العمر : 38
تاريخ التسجيل : 19/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: رسام تجاوز الخيال برسوماته..!   الثلاثاء 20 أبريل 2010, 2:05 am

كل الصور دى فعلا رسم يا كعبورة وايمن المالكى فنان مشهور
انا اول مرة شوفت ليه صور مرسومة كنت هتجنن لانه بيرسم ادق ادق التفاصيل
شكرا ليكى يا ريم على الموضوع الجميل ده






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
maioiii
منياوى على حق
منياوى على حق


الإسم : مى
الإقامة : المنصورة
نقاط التميز : 2012
عدد المشاركات : 1093
انثى
العمر : 27
العمل : ليسانس اداب اثاااار
تاريخ التسجيل : 20/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: رسام تجاوز الخيال برسوماته..!   الثلاثاء 20 أبريل 2010, 5:19 am

اية دة بجد الجمااااااااااااااااااااااااااااال دة

دة فنان مش ممكن كدة ما شاء الله موهبة حقيقية

دة تفوق على نفسه انا مش مصدقة انهم رسم مش قمة الروعة ودقة التفاصيل الموجودة

ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااا حلوين جدا بجد فرحانة ان عندنا امثلة من دى ف الدول الاسلامية

تسلمى يا ريم






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
رسام تجاوز الخيال برسوماته..!
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى شباب منية سندوب :: شبابنا :: منتدى الصور-
انتقل الى: