منتدى شباب منية سندوب

الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 

لكل بنت على المنتدى لازم تتدخلى ضرورى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
sleepingbeauty
مشرفة سابقة
مشرفة سابقة

نقاط التميز : 3973
انثى
العمل : لست مجبوراً أن أفهم الأخرين من أنا ..!! فمن يمتلك مؤهلات العقل والإحساس

مُساهمةموضوع: لكل بنت على المنتدى لازم تتدخلى ضرورى   الأربعاء 10 فبراير 2010, 12:07 pm

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

الى كل بنت على المنتدى نفسى افتح معاكو موضوع مهم جدا هل انتى راضيه عن حال منتدى مملكه المراه انا عن نفسى من قبل ما اكون مشرفه فيه حسه ان المنتدى دا مهمل جدا مش عارفه السبب وحاولت اشوف ايه المشكله لقيت نسبة المواضيع الى على المنتدى العام لمنيه سندوب الى بتعملها بنات يعنى نقول 70%من اجمالى الموضوعات فى جميع فروع المنتدى طيب كل فروع المنتدى بتناقش قضايا الجنسين وبتشاركو فيها ماباكو بالمنتدى الوحيد الى بيتكلم عن المراة وحياتها مشاكلها مش هو اولى نسبة من اهتمامك انا والله من قبل مااكون مشرفه حاولت فيه كعضوة لكن لاحياة لمن تنادى المواضيع مفيش رد ولا تفاعل فيها طيب لو مش فيه نفاعل مع مواضيعى اكتبوا انتوا شاركوا انتوا لازم المنتدى دا بذات الى بيتكلم عنك انتى ومشاكلك ومنتدى للمراة يكون اجمل وارق وانشط منتدى على مستوى فروع المنتدى لاننا احنا طبعا النص الحلو فى المنتدى لازم نقول احنا هنا لينا ثقافتنا وفكرنا زى مانثبت نفسنا فى فروع تانيه لازم ننعش المنتدى بتاعنا احنا اولى ولو المنتدى هيفضل حالته كده ومش ليه لازمه عندكو بطلب من المدير العام انه يلغيه اشرف لينا انا عن نفسى مش هتفرق معايا موضوع الاشراف دا ارجع عضوة انا مستنيه ردكم وتفاعكم مع كلامى وتقبلوا منى كل الحب والتقدير

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
maioiii
منياوى على حق
منياوى على حق

الإسم : مى
نقاط التميز : 2012
انثى
العمل : ليسانس اداب اثاااار

مُساهمةموضوع: رد: لكل بنت على المنتدى لازم تتدخلى ضرورى   الثلاثاء 23 فبراير 2010, 6:03 am

عندك حق بجد انا لاحظت بردو قلة تفاعل من الاعضاء الاناث
انا بجد ان شاء الله هشارك فى المواضيع الا بتعملوها وياريت غيرى كمان يشارك فيها والصراحة انا لاحظت ان مواضعكم بجد تحفة مووووووووت
يا رب دايما مزيد من التقدم
طيب مينفعش القسم دة يتقفل اساسا عشان من غير تحيز يعنى مفروض يكون احسن قسم فى المنتدى كله موضوعاته حلوة وكمان فى بنات كتير موجودة فمينفعش يعنى تكون مشاركاتهم فى اى قسم تانى وسايبن الا يخصهم
بليز يا حووواااااااااااااااااااء انتى فين
ثانكس يا جميل لاهتمامك بالقسم

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

لكل بنت على المنتدى لازم تتدخلى ضرورى
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1