منتدى شباب منية سندوب


 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 اوعى تشتغل مدرس... ههههههههه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
MrDraCuLa
منياوى متميز
منياوى متميز


نقاط التميز : 271
عدد المشاركات : 203
ذكر
العمر : 33
العمل : Teacher of English
تاريخ التسجيل : 02/10/2008

مُساهمةموضوع: اوعى تشتغل مدرس... ههههههههه   السبت 29 أغسطس 2009, 10:40 pm





اليوم جاي أقدم ليكم نصيحة غاااااااااااااالية جدا




اوعى تشتغل مدرس




كلنا عارفين ان التدريس مش مهنة لا دي رسالة يحملها المعلم على عاتقه
وبيكرس مجهوده وفكره وصحته للرقى والنهوض بالمستوى الفكري والثقافي لابناء
بلده ...




كلنا عارفين ان المقولة الشهيرة " كاد المعلم أن يكون رسولا "




كلنا عارفين ان " العلماء هم ورثة الأنبياء... ولم يورث الانبياء درهما ولا دينارا وانما ورثوا العلم "




لكن ومن كل قلبي باقول لك اوعى تشتغل مدرس واوعي تشتغلي مدرسة ...........




لكن لحظة ............


انا مش قصدي عموما


انا قصدي اوعى تشتغل مدرس في الفصل ده بالذات




..........................




..................




.........




....




.








هههههههههههههههههههههههههههههههه


راح تتجنن ويجيلك الضغط والسكر بعد حصتين اتنين بس




واحنا اللي قاعدين نشتكي من كتر عدد الطلاب في مدارسنا


على رأي المثل


" من شاف بلوة غيره .... "






LIFE is NOT the amount of breath you take.... It's the MOMENTS that take your breath AWAY

--------------------->


------------------------------>

---------------------------------> سبحان الله وبحمده ... سبحان الله العظيم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mouhammed
منياوى على حق
منياوى على حق


نقاط التميز : 3991
عدد المشاركات : 1681
ذكر
العمر : 28
فصيلة الدم : B+
تاريخ التسجيل : 21/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: اوعى تشتغل مدرس... ههههههههه   السبت 29 أغسطس 2009, 11:44 pm

:)مشكور اخى دراكولا yes
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أبو كريم
منياوى على حق
منياوى على حق


نقاط التميز : 5196
عدد المشاركات : 1638
ذكر
العمر : 41
العمل : مدرس لغة عربية
تاريخ التسجيل : 05/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: اوعى تشتغل مدرس... ههههههههه   الأحد 30 أغسطس 2009, 12:02 am

هذا فصل ولا عشة فراخ ؟






وما من كاتب إلا سيفنـــــى ****** ويبقى الدهــر ما كتبت يداه
فلا تكتب بكفك غير شــــــىء****** يسرك فى القيامة أن تراه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
احلي دنيا
منياوى على حق
منياوى على حق


الإقامة : المنصوره
نقاط التميز : 1822
عدد المشاركات : 817
انثى
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 03/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: اوعى تشتغل مدرس... ههههههههه   الأحد 30 أغسطس 2009, 12:14 am

شوفتو اخرت التعليم المجانى ربنا يستر على المدرس ويكمل نهايه ترم واحد بس هههههههههههههه وشكلهم عيال دحيحه وبيفهموا بسرعه يعنى ممكن المدرس يخرج فى نهايه الترم على كرسى متحرك Very Happy Very Happy Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أميره
شخصية هامة
شخصية هامة


الإسم : أميره
الإقامة : فى مملكتى أنا
نقاط التميز : 3522
عدد المشاركات : 1005
انثى
العمر : 24
العمل : تخطيط عمرانى :)
تاريخ التسجيل : 08/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: اوعى تشتغل مدرس... ههههههههه   الأحد 30 أغسطس 2009, 3:50 pm

هههههههههههههه
والله جميله
بصوا للنص المليان من الفصل قصدى الكوبايه
كل دى عيال بتتعلم يعنى الجهل بيقل يعنى التقدم بيزيد يعنى البلد بتتطور ....الخ
شفتوا بقى المدرس هنا يستحق وسام الشجاعه







الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
abo_medo2008
شخصية هامة
شخصية هامة


نقاط التميز : 2505
عدد المشاركات : 1254
ذكر
العمر : 39
العمل : مدرس انجليزى
تاريخ التسجيل : 05/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: اوعى تشتغل مدرس... ههههههههه   الثلاثاء 01 سبتمبر 2009, 7:20 pm

يا عم انت وقعت قلبى
حسستنى ان لما أشتغلت مدرس
عملت جريمة

بس عندك حق
الفصل ده
محتاج سوبرمان
قصدى
سوبر مدرس












الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
moon light
مشرفة عامة
مشرفة عامة


نقاط التميز : 2586
عدد المشاركات : 896
انثى
العمر : 27
فصيلة الدم : B+
تاريخ التسجيل : 27/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: اوعى تشتغل مدرس... ههههههههه   الأربعاء 02 سبتمبر 2009, 5:39 am

3gabny thank u






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
yaso
منياوى أصيل
منياوى أصيل


الإسم : yassen
الإقامة : mansoura
نقاط التميز : 7392
عدد المشاركات : 3453
ذكر
العمر : 28
العمل : Director of the company workers cassette Islamic Mansoura
تاريخ التسجيل : 16/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: اوعى تشتغل مدرس... ههههههههه   الأربعاء 02 سبتمبر 2009, 6:25 am

مشكور اخ دراكولاااااااااااااااااااااا..............
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
اوعى تشتغل مدرس... ههههههههه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى شباب منية سندوب :: شبابنا :: منتدى الصور-
انتقل الى: