منتدى شباب منية سندوب


 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 أغرب قصات الشعر ... الناس دي بتفكر ازاي

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
MrDraCuLa
منياوى متميز
منياوى متميز


نقاط التميز : 271
عدد المشاركات : 203
ذكر
العمر : 33
العمل : Teacher of English
تاريخ التسجيل : 02/10/2008

مُساهمةموضوع: أغرب قصات الشعر ... الناس دي بتفكر ازاي   السبت 14 فبراير 2009, 10:40 pm

أغرب قصات الشعر في العالم
شوف واتفرج واحمد ربنا ....... فعلا العقل زينة



























































































والاخ ده عامل خطة محكمة عشان المدير ميشوفوش وهو نايم ... لا عفريت








مستغرق في التفكير ياعيني








على رأي المثل

المجانين في نعيم






LIFE is NOT the amount of breath you take.... It's the MOMENTS that take your breath AWAY

--------------------->


------------------------------>

---------------------------------> سبحان الله وبحمده ... سبحان الله العظيم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
midomets
منياوى نشيط
منياوى  نشيط


نقاط التميز : 85
عدد المشاركات : 127
ذكر
العمر : 27
العمل : طالب
تاريخ التسجيل : 10/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: أغرب قصات الشعر ... الناس دي بتفكر ازاي   الأحد 15 فبراير 2009, 7:48 pm

حاجه حلوه

حلوه خالص
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
بوتامر
منياوى متميز
منياوى متميز


الإسم : على مختار على مختار
الإقامة : وطنى الغالى(منية سندوب)
نقاط التميز : 230
عدد المشاركات : 395
ذكر
العمر : 28
العمل : فنى أسنان
تاريخ التسجيل : 07/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: أغرب قصات الشعر ... الناس دي بتفكر ازاي   الخميس 19 فبراير 2009, 11:20 am

ويخلق ملاتعلمون






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
moon light
مشرفة عامة
مشرفة عامة


نقاط التميز : 2586
عدد المشاركات : 896
انثى
العمر : 27
فصيلة الدم : B+
تاريخ التسجيل : 27/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: أغرب قصات الشعر ... الناس دي بتفكر ازاي   الثلاثاء 24 فبراير 2009, 1:05 am

هم يبكي وهم يضحك
معقول لسه في حد بيفكر بالغقليه دي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
no love and no life
منياوى متميز
منياوى متميز


الإسم : اشرف محمد أحمد كساب
الإقامة : فى هدومي
نقاط التميز : 1175
عدد المشاركات : 383
ذكر
العمر : 28
العمل : مهندس معماري
تاريخ التسجيل : 01/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: أغرب قصات الشعر ... الناس دي بتفكر ازاي   الثلاثاء 24 فبراير 2009, 1:30 am

رزق الهبل على المجانين








الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
أغرب قصات الشعر ... الناس دي بتفكر ازاي
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى شباب منية سندوب :: شبابنا :: منتدى الصور-
انتقل الى: